Leírás
🏢 Partnercégünk tevékenysége kiterjed a Mobil térképezéstől kezdve a 3D rekonstrukción keresztül a mobil és webes 2 és 3D térinformatika rendszerek fejlesztéséig. Továbbá otthonosan mozognak az önkormányzati, illetve más térinformatika fejlesztési és adatintegrációs területen, amit a saját fejlesztésű, mesterséges intelligenciával támogatott, folyamatorientált FORTE®MAP térinformatikai rendszerük is fémjelez.✅ Feladatok:🟢 Az iroda mindennapi működésének biztosítása, az ügyvezető napi munkájának támogatása. 🟢 Marketinganyagok, körlevelek, szerződések előkészítése, kezelése és nyomonkövetése🟢 Számlázás, Postázás, iktatás. 🟢 Az iroda anyag- és eszközellátása. 🟢 Pályázatkezelés, ügyfelek kezelése, (telefonon és elektronikusan).🟢 A céges honlap, Facebook oldal és Google hirdetések kezelése, szerkesztése, karbantartása. 🔺 Elvárások:❗ Folyamatban lévő nappali tagozatos tanulmányok❗ Legalább középfokú végzettség ❗ Excel, Word, Powerpoint és valamilyen grafikai szerkesztő program készség szintű használata. ❗ Kommunikációs szintű angol nyelvtudás (írásban napi szintű használat), ❗ Felhasználói szintű számítógépes ismeretek ❗ Problémamegoldó személyiség❗ Nyitott, empatikus hozzáállás❗ Jó kommunikációs képesség❗ Önálló, terhelhető, precíz munkavégzés.🟡 Előny:➕ Marketing / számviteli tanulmányok➕ Informatikai érdeklődés.➕ Google Ads hirdetések, Facebook hirdetések és más közösségi média ismerete.➕ 2-3 év tapasztalat titkárnőként vagy irodai asszisztensként. ➕ Marketinganyagok összeállításában szerzett tapasztalat. ➕ Számviteli ismeretek, esetleg telefonos értékesítési tapasztalatok🕰️ Munkaidő keret, 09:00-tól 17:00-ig
Szükséges nyelvtudás
Angol(Középfok)
Heti óraszám
20 - 30 óra
Munkavégzés helye
Budapest, II. kerület
Fizetés
Br. 1400 Ft/óra