Partnerünk Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems leányvállalata. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. 💼💵▶️ Ha úgy gondolod, hogy könnyen megoldod a problémákat, szereted a kihívásokat és szeretnéd a munkáddal támogatni egy cég mindennapjait, jelentkezz!!◀️Feladatok:✏ Beérkező jegyek rögzítése, megoldása, továbbítása.✏ Telefonok, emailek fogadása, problémák megoldása.✏ A munkatársak napi problémáinak megoldása.✏ Első szintű hibaelhárítás.✏ A HelpDesk dolgozók napi munkájának támogatása.✏ Adminisztratív feladatok✅ Elvárások:- Nappali tagozatos aktív/passzív hallgatói jogviszony legalább még egy évig- Felhasználói és/vagy magasabb szintû informatikai ismeretek- Stressz-, monotonitás tűrésAmit partnerünk biztosít:🔸 Rugalmas időbeosztás🔸 Valós munkatapasztalat🔸 Barátságos, kényelmes, modern iroda🔸 Multinacionális környezet🔸 Fiatalos, barátságos csapat, kiscsoportos irodák🔸 Tréning- és továbbképzési lehetőségek🔸 Büfés étkezési lehetőségMunkaidő:⏰Hétfőtől Péntekig, 9:00-17:00